RSS

Саможертвата

29 Ян

Аз го казах няколко пъти, но ще се повторя – на това дередже сме, защото всеки си гледа своята черга и ако трябва да се търси компромис, просто гледа да прецака другия. Неизбежно се сетих за онзи така прословут цитат на Кенеди: „Не питайте какво държавата може да направи за вас, а се запитайте какво вие може да направите за държавата си.”
Винаги ми е бил тъп, сега ми е близък.
Хората са странни – те искат всичко да им е добре, но друг да им го направи! Е, не става.
Искаме зеленина, но купуваме луксозна хартия.
Искаме еко, а тровим природата как ли не – от сапуна до заводите.
Искаме добро отношение, а сами се държим като… задници.
Искаме разбиране… другият да разбере какво искаме и да го направи.
Искаме отзивчивост – на нас да ни е добре!
е, за всички, които толкова много плюят как България е зле – като толкова много искат да им стане добре, склонни ли са да:
1. Ползват рециклирана хартия?
2. Да гасят крушката?
3. Да спрат за момент и да се разгледат ситуацията от позицията на другия?
4. Да направят кафе сутрин, въпреки че не пият
5. Да благодарят за кафето, защото някой е направил нещо мило за тях, без да са помолили?
6. Да отстъпят място в автобус?
7. Да помогнат на съседа с багажа?
8. Да останат в България и да работят за по-добото.
С две думички – да ЖЕРТВАТ нещо свое или от себе си, за да е по-добре? Аз познавам малцина – с тях общувам и с тях ми е добре. А за останалите ми е жал всъщност

Всъщност сега и глупавата рекламна кампания на Милка Осмели се да… ми се струва много добра… ако имаше кой да я реализира
Смятам, че докато на последния въпрос не отговорим с Да, няма какво да почитаме будителите – просто сме недостойни за това

 
 

One response to “Саможертвата

  1. Анонимен

    7 август , 2015 at 11:56 am

    И аз съм с теб и написаното. Право речено!

     

Вашият коментар

 
