RSS

На гости у дома

06 Ян

Днес сърцето ми се прибра „вкъщи“, след като си тръгна от „дома“. Самò ми показа в каква заблуда съм живяла много време. В по-голямата част от живота си мислех, че вкъщи=у дома = мястото, където живея. Днес почувствах и ясно осмислих голямата разлика. Разбрах, че най-просто казано „вкъщи е мястото на вещите, територия, докато „у дома“ е мястото на хората, емоция. И разликата между тях е огромна (дори и в правописа :))

Вкъщи – вкъщи е матракът ми, вкъщи са лаковете ми за нокти, стилизантите ми за коса. Вкъщи е посудата ми, книгите ми, препаратите за лична хигиена. Вкъщи нещата са подредени по моя вкус и отговарят на моето ежедневие. Вкъщи е моята територия – която познавам, управлявам и на която съм силна У дома – у дома е семейството ми, моите близки. У дома заспивам на дивана спокойна, че някой ще ме завие преди да настина. У дома мама и баба сядат на „срамежливите” ми пръстчета на краката, за да ги стоплят. У дома ме целуват за „лека нощ” и ме прегръщат. У дома познаваме шегите си. У дома не е нужно да съм силна. Напоследък у дома е „на гости“

Драмата, до колкото има такава, в това прозрение е, че вкъщи и у дома са на 350км. 

И за да не е „празноглава“ тази статия – подредете къщата си, кажете на домашните си, че ги обичате.

 

Вашият коментар

 
