RSS

Живи легенди

21 Февр

„На какъв филм ще ходите – хубав или български?“

Хубав И бълкгарски. Всъщност много хубав (Вярно, продуктовото позициониране в началото може да ти избоде очите, но надали е лесно да спонсорираш филм в България. А и е само няколко сцени – преживяват се). И малко наивен, но в това му е чарът.
Сценарият – не извира от дълбоко. Но е написан с нещо такова… типично българско. Не мога да го опиша съвсем, но се чувства в българските филм – един фин хумор, който обсебва целия филм. Да го направи някак по-лек за гледане, а-ха несериозен.
А всъщност филмът третира доста сериозна идея – кои сме; от къде идваме; на къде отиваме; какво сме изгубили по пътя. Мен ме накара да се смея и да плача. Казват, че това е критерият за добро изкуство – да те накара да чувстваш, да мислиш.

Препоръчвам го – Живи легенди

А на мен ми остана чуденето и мисленето – това ли ще стане с нас? След 5-6 годинки ще сме стари, изнервени, забравили мечтите си и напълно оглупели възрастни. Поддали се на монотонният и скучен живот. Или по-скоро съществуване. И ако няма кой да ни измъкне, да ни покаже верния път? Какво ще стане – ще се обезличим напълно? А какво става със забравените мечти? Изчезват? Или чакат да ги изживееш? Същите ли са или се променят?

Много дълбок филм – на мен ми остави много чуденки

 
Вашият коментар

Posted by на 21 февруари , 2014 in Коментари

 

Вашият коментар

 
