RSS

Оръжия за масово съблазняване (книга)

13 Апр

Не съм я дочела още, даже трудно може да се каже, че съм я преполовила. Но в нея има нещо много, много важно – истина. В нея има много истина за живота и за това как да го живеем така, че да сме по-удовлетворени и щастливи.

Признавам, че първия път, като попаднах на книгата (по стечение на обстоятелствата вкъщи има много книги), я хванах и я запокитих в най-тъмния и прашен ъгъл на къщата „Да бе – съблазняване. Че и масово. За какво ми е? (макар че… никога не е вредно да се познават мъжките техники). Но толкова долна книга не мога да прочета „. Или както казва самият автор „Уау, чакай малко. Оръжия? Какво е това? Съблазняването не трябва ли да е процес на любов и привличане?“ Добре че сестра ми ме накара да я прочета – книгата ме спечели още от увода. И тъй като не мога да синтезирам важното от нея (то по-синтезирано от това в книгата надали може да се предаде) и тъй като надали ще се справя добре с критика защо толкова ми харесва, следва цитат. Всеки да си прави изводите :)

Не мога да не се смея на всички тези донжуани, които се опитват да излъчват алфа статус само с изкуственото самочувствие. „Обличам се хубаво, мускулите ми подскачат, аз съм алфа, чуйте моя рев!“ Да, както кажеш, кутре! Ако искаш да се впишеш в социалната структура на природата, трябва да изминеш целия път. Излез навън с 20 от твоите момчета и оцелей един месец, а след това ми говори колко си алфа! ОК, може би това е малко пресилено, но заради спора, нека разгледаме една глутница вълци и да видим какво определя алфа статуса. Алфа вълкът е най-големият, най-лошият и най-опитният ловец в глутницата. Той вдъхва респект поради очевидни причини. Другите вълци не го следват само заради физическите му предимства, а основно защото е „гадно копеле“ с изострени инстинкти и много кураж! Можеш да се обзаложиш, че алфа не се налага да напомня на себе си, че е върхът, или да си пере козината заради вълчиците! Това повдига добър въпрос, който трябва да си зададеш и ти. Освен да излъчваш определено самочувствие или външен вид, какво те прави толкова специален, че да вдъхваш респект и уважение? Ето ти жокер: Никой, нито другите хора, нито ти самият, и определено не другите вълци, ще те уважават заради думите ти, външния ти вид или самочувствието. Брои се само това, което ПРАВИШ! ДЕЙСТВИЯТА определят кой си ти, как виждаш себе си и как другите са свързани с теб.

Страх и мързел

Това са двете черти, котио отличават алфа от омега. За нещастие, това са двете най-срещани човешки черти, благоприятствани от културата, която боготвори безумието. Приятелю, просто ми иде да се ритна отзад като се сетя за всичките безценни часове, които съм изгубил, гледайки телевизия.

Разбира се, няма нищо лошо в телевизията и в другите забавления. Но когато те доминират живота ти всеки ден, започваш да ги използваш, за да избягаш от мислите си и да получиш лъжливо ъсещане за реалност, което има за цел да предизвика в теб определно състояние на ума.

Това състояние се нарича телевизионно „програмиране“ и не е случайно. Почти се възхищавам на злия гений зад тази схема. Животът ни става непълноценен от постоянното седене и в резултат все повече ни харесват рекламите за щастие, секс и каквото и да е друго. И ние си купуваме купища глупости, които ни правят щастливи за 5 минути, но след това ни писва от тях и отново гледаме телевизия. Какъв порочен кръг! 

В резултат хората стават по-бедни и по-глупави дес след ден. Учените са наблюдавали мозъчната активност на хора, гледащи телевизия, и на хора, които спят – и са установили, че мозъкът на спящите проявява повече активност!“

Е, това е. Аз не бих я нарекла „Оръжия за масово съблазняване“. По-скоро „Наръчник за добър живот“

 
Вашият коментар

Posted by на 13 април , 2014 in Коментари

 

Вашият коментар

 
