RSS

За какво ми е жена, брат?

20 Окт

Наскоро (не)случайно присъствах на един мъжки разговор. Мъжете като петлета понякога скачат един срещу друг и си мерят авторитетите. Което за нас, жените, понякога е странно, враждебно и глупаво. А за тях, предполагам, е интересно и важно – да се надпреварват, да се чувстват, че „стават“, че могат да победят (но това е друга тема де). Та мисля, че такива бяха подбудите за разговора – просто да се закачат един с друг.

– „Ти си мазохист. Вземи си жена!“
– „За какво ми е жена, брат?! Аз сам се чистя, готвя и пера. Само да ми харчи парите… Може би по-нататък, след като си купя кола. А ти що не си вземеш жена, като даваш акъли?!“
– „Аз съм си преценил – така ми е идеално“. 

А аз, като жена, се разбеснях вътре в душата си. За какво им били жени?!? Все едно сме крайно непотребни, вредни. Едва ли не токсични и отровни и само скъсяваме живота на мъжете – пречим им, разбирате ли! Вкиснах се, защото заради такова мислене много жени (готини) стоят сами (не че лично се оплаквам… много).

За какво им били жени?! Толкова ме жегна, че го споделих с приятели. И един приятел, мъж, ми го обясни простичко: „Не се ядосвай. Помисли! Какво предлагат жените? Едни п*тки (той не произнася такива думи в мое присъствие – нарича ме дама. Или поне себе си джентълмен, което вече е факт. Но това трябваше да е ярко, запомнящо се). При това положение, мъжете си намират лесни и евтини начини да ги получат. За какво са им жени за постоянно, само за да получат… Нали?!“.

Ок, съгласих се. Но вътрешно продължих да се бунтувам. И ето, имам още един отговор към милите мъже: „За каквото ги искаш, брат!„. На света има такова разнообразие от жени:

– има едни такива… шашави – правят щуротии, дивотии. С тях не ти е лесно, но поне ти е интересно;
– има и такива, които не са лесни (в смисъл с лесни характери), нито са много интересни, но пък са идеални да се показваш с тях – красиви, изпипани – като бижута;
– има и домакини – благовъзпитани, чистят, перат, готвят и отглеждат мъжа си;
– има ги умните – с тях можеш да правиш бизнес, да обсъждаш идеи;
– има ги  и тези, перфектните във всяко (или поне множество отношения, Аз предпочитам да ги възприемам като едновремешните гейши или куртизантки – начетени, красиви, добри любовници). Обаче те струват адски скъпо;
– има ги и точно другите – лесните, които нямат почти никакви съществени качества, но са адски достъпни;
– има и тихи и скромни жени, с които ти е лесно, докато не ти се ядосат;
– има партньорки в предизвикателствата и израстването;
– има приятелки за тъжните и трудните моменти;
– има…

И на цялото това разнообразие питате за какво ви е жена?! Въпросът е не за какво трябва, а за какво я искате!

П.С. Написах текста от името на жена просто защото съм такава. Но всички жени могат да прочетат текста, като подменят наясякъде „жена“ с „мъж“

 

Вашият коментар

 
